Herken je dit?
Hoe hard ik ook leer, mijn cijfers vallen altijd weer tegen.
Als ik een toets maak ben ik veel van wat ik geleerd heb alweer vergeten.
Voor leren en huiswerk heb ik altijd tijd tekort.
En alles wat ik moet lezen……. Pffff….!
Ik kom er niet meer aan toe om met mijn vrienden om te gaan of lekker te sporten.
Meld je dan aan voor de training
Snel leren = leuk leren.
Inhoud van de training
-
-
- Huis- en leerwerk beter plannen
- 2 tot 4x sneller lezen
- Samenvatten d.m.v. mindmaps
- Efficiënt leren
- Doelen stellen
- Het ideale leerblok en leeromgeving
- Leren leren
- Geheugentechnieken en leerstijlen
-
Wat het oplevert
-
-
- Je ontdekt wat voor jou de meest effectieve leermethode is en je leert technieken om dit te verbeteren.
- Je bent minder tijd kwijt aan huiswerk/ studie en toetsen, waardoor er meer tijd over blijft voor ontspanning.
-
Voor wie?
-
-
- Middelbare scholieren van VMBO-t, HAVO en VWO.
- Studenten van MBO, HBO en Universiteit.
- De training is ook geschikt voor leerlingen en studenten met dyslexie, AD(H)D en hoogbegaafdheid.
-
Praktische informatie
-
-
- De training bestaat uit 6 bijeenkomsten van 1 uur
- De training wordt gegeven in groepjes van 3-5 leerlingen of studenten
- Wat je leert kan je meteen toepassen bij je huiswerk en toetsen, oefenen kost daarom geen extra tijd.
- Na elke bijeenkomst krijg je huiswerk mee, je oefent de vaardigheden die in de training aan bod zijn gekomen. Dit kost je ongeveer 15 min. per dag.
- Tijdens en tot 6 weken na de training e-mail contact.
-
Data training in overleg
* In overleg kunnen de data gewijzigd worden i.v.m. individuele trajecten.
Tarieven
- € 295,00 voor de training incl. materialen + boek.
- Individuele coaching € 75,= (60 min.).
*De groepstraining wordt vooraf gefactureerd, individuele coaching maandelijks achteraf.
* De inschrijving van de groepstraining is definitief na betaling.
Aanmelden
Klik hier om je aan te melden voor de training “Snel leren is leuk leren”
Testimonial Snel leren = leuk leren
“Dank je wel voor je inzet!
Wij zien een heel andere Samuel met heel veel meer plezier en ondeugendheid. Dat doet echt goed en hij laat weer zien wat er in hem zit.
Eigenlijk was dat helemaal weg. Wat een verschil. We zien ook (en hopelijk zien we dat goed) dat hij het gevoel heeft dat hij het zelf wel in de hand heeft en dat wij niet nodig zijn.
Het is verbazingwekkend hoe groot het verschil is ten opzichte van begin dit jaar.
We zijn/ Samuel is, verder dan we konden bedenken en daarbij is je begrip en steun voor hem en ook het overleg met school een geweldige hulp geweest. We zijn er blij mee!”